sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

حمل پيانو

نكات مهم در حمل پيانو

كساني كه با انواع ساز موسيقي سر و كار دارند و نوازنده و هنرمند هستند مي‌دانند كه پيانو نسبت به ديگر سازها گران‌تر است. قطعاً حمل سازهاي كوچك مانند گيتار يا سه تار به‌راحتي توسط صاحب ساز امكان‌پذير است، اما براي پيانو داستان كمي پيچيده مي‌شود.

تجربه نشان داده است كه اگر پيانو در خانه داريد و قرار است آن را بنا به هر دليلي جابجا كنيد، بهتر است جابجايي پيانو خود را به افرادي كه كار آن‌ها حمل بارهاي معمولي است نسپاريد و با پيانو خود مانند ديگر وسايل حجيم و سنگين خانه رفتار نكنيد.

%d8%ad%d9%85%d9%84-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%88

براي حفظ امنيت بيشتر ساز پيانو، حمل پيانو بايد توسط افراد باتجربه انجام شود. اگر مسئله فقط وزن آن باشد، تعدادي فرد قوي مي‌توانند اين كار را براي شما انجام دهند. اما مهم است كه بدانيد، اهميت حمل و نقل پيانو فقط به علت وزن آن نيست، بلكه شكل پيانو نيز بايد در نظر گرفته شود.

براي مثال، شكل نامتقارن يك پيانوي افقي ايجاب مي‌كند از تكنيك‌هاي ويژه‌اي براي حمل پيانو استفاده شود. حركت و جابجايي پيانو به مهارت، صبر و بردباري نياز دارد. به طور كلي، حمل پيانو بايد به يك فرد باتجربه واگذار شود.

هنگام حمل پيانو ممكن است اتفاقات زيادي بيفتد و هزينه‌هاي بالا و گاهي جبران‌ناپذيري را براي صاحب بي‌تجربه پيانو به بار بياورد. صاحب پيانو مسئوليت‌هاي زيادي در جهت مراقبت از پيانو دارد. اين كار زمان‌بر است و لازمه دانش خوب و ابزار مناسب و نفرات حمل‌كننده آموزش‌ديده و ماهر در بارگيري و تخليه و نيز نيرومند است.

حمل پيانو فقط به معناي جابجايي آن از يك خانه به خانه ديگر نيست. ممكن است پيانو فقط درون همان اتاقي كه قبلاً بوده است، جابجا شود. باز هم براي انجام آن به يك فرد ماهر و با تجربه در حمل نياز است. حتي حركت پيانو به طور ناشيانه به طول چند متر نيز مي‌تواند به ساز آسيب برساند.

مهم‌ترين مسئله‌اي كه هنگام حمل و نقل پيانو بايد در نظر داشت، پايه‌هاي پيانو است، زيرا احتمال شكستن آن‌ها بسيار بالا است. ممكن است يكي از پايه‌ها به طور ناخواسته در جايي روي كف اتاق گير كند و در اثر نيروي وارده بشكند.

كار تخصصي حمل پيانو در تهران را به متخصص آن واگذار كنيد و اين امر خطير را با خيال راحت به ما بسپاريد. شما مي‌توانيد با انتخاب گروه مناسب و متخصص اين كار بنشينيد و با خيال راحت از تماشاي جابجايي پيانو مورد علاقه خود در امنيت كامل لذت ببريد.

برچسب ها: 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۳:۲۲ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :