sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

چاپ بر روي انواع كيسه

 نحوه چاپ روي كيسه براي بازدهي بهتر

امروزه روش هاي بازاريابي زيادي براي كار و شركت هاي مختلف وجود دارد. اگر شما هم داراي شركتي هستيد كه به دنبال يك روش پر بازده براي شركت خود هستيد، اين روش چاپ روي كيسه مي باشد. چاپ لوگو , اسم شركت , شعار و … مواردي از اين قبيل شركت شما مي تواند تاثير به سزايي در امر بازاريابي براي شما داشته باشد.

اكنون به بررسي نكاتي درباره قرارگيري اجزاي مختلف براي چاپ روي كيسه مي پردازيم.

نمايش لوگوي شما در يك منطقه قابل چاپ روي كيسه مي تواند يك روش بسيار موثر براي نشان دادن نام تجاري خود به صدها نفر از مردم در بازار هدف باشد. زماني كه گيرنده از كيسه اي كه لوگو و برند شما روي آن استفاده شده به مركز خريد، پارك يا جايي ديگر برود، لوگوي شما، توجه مشتريان را جلب مي كند. طرحي كه براي چاپ روي كيسه از آن استفاده كرده ايد بايد طوري باشد كه مردم به راحتي قادر باشند تا از فاصله آن را رؤيت كنند. همچنين اضافه كردن اطلاعات تماس خود روي كيسه باعث افزايش  تجارت بالقوه شما مي شود.

يكي از نگراني هاي اصلي در ايجاد يك آيتم تبليغاتي هزينه است. در مقايسه با ساير ابزارهاي بازاريابي مثل بنر هاي تبليغاتي پرهزينه، چاپ روي كيسه هاي تبليغاتي يك روش نسبتا ارزان براي دريافت هر گونه پيام در سراسرمنطقه مورد نظر مي باشد.

بسياري از ما تعداد دفعات بررسي گوشي هاي هوشمند خود را در طول روز از دست مي دهيم. بنابراين باوركنيد يا نه، اما ما يك تبليغ كه روي كيسه چاپ شده باشد را خيلي زودتر از يك تبليغ در يك وبسايت به خاطر مي آوريم و خيلي ديرتر از ذهن ما بيرون مي رود.

يكي ديگر از مزيت هاي چاپ روي كيسه اين است كه گيرنده هاي كيسه با برند شما تا زماني كه از آن كيسه استفاده مي كنند برند شما در خاطر آنها هست و آن را از ياد نمي برند.

بنابراين براي بازاريابي بهتر از طريق چاپ لوگوي خود روي كيسه هاي مختلف سعي كنيد تمام خلاقيت خود را به كار بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۱:۲۶ توسط:sepantaseo موضوع:

چاپ روي پلاستيك بهترين روش تبليغات

زماني كه كار طراحي تمام ميشود،از طرحي كه مد نظر داريم و ميخواهيم چاپ روي پلاستيك انجام دهيم بايد يك كار رنگي

كه تفكيكي از 4 رنگ cmyk  در چاپ ساخته ميشود.و بايد از لحاظ زاويه ترام آنها را چك كرد در صورتي هر 4 تا يكي باشد

عكس از زيبايي لازم برخوردار نيست.

بعد از بررسي اين موارد از هر رنگ يك شابلون فتوپليمري يا فلزي تهيه ميگردد.

البته با توجه به مقاومت شابلون فلزي اين شابلون به نسبت فتوپليمري از مقاومت بيشتري برخوردار است.

همچنين شابلون فلزي در صنعت چاپ و يا چاپ روي پلاستيك كاربرد بيشتري دارد،در صورتي كه از شابلون فتوپليمري به جاي

شابلون فلزي استفاده شود،بايد اين شابلون ها ضخامت كم و استحكام زياد داشته باشد.

در اين مرحله،كه از هر رنگ يك شابلون درست شده است و ترامهايي كه روي آن قرار ميگيرد شكل گودي هستند.

اين شابلون ها در دستگاه چاپ تامپو در مكان مشخصي قرار داده ميشود. و همچنين در كنار آن مخزن رنگ،غلطك و تيغه هاي

مربوطه جايگذاري ميشوند.

همانطور كه در شكل بالا ميبينيد ،غلطك رنگ وقتي از مخزن رنگ عبور ميكند،بر روي كليشه مورد نظر كشيده ميشود،

بنابر اين تمام حفره هاي موجود روي كار پر از رنگ ميشود، و يك كاردك مانند وجود دارد كه رنگ هاي اضافي را پاك ميكند.

در اين مرحله عمگر لاستيكي كه جنس آن سيليكوني است از بالا روي نقش مي آيد و نقش را به روي خودش منتقل ميكند.

و در آخر بر روي طرحي كه قرار بود چاب شود ميرود و آرام روي آن كشيده ميشود. به اين صورت نقش مد نظر ما با كيفيت لازم

بر روي شي كه ميخواهيم انتقال ميابد.

البته  در مورد ساير رنگ‌ها نيز به همين صورت انجام ميشود و پروژه با چهار رنگ به چاپ مورد نظر ختم مي‌گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۰:۱۱ توسط:sepantaseo موضوع:

توليد فنس با مناسبترين قيمت در بازار

در اين مقاله قصد داريم شما را با مدل هاي برتر توليد فنس آشنا كنيم و به تمامي مزيت هاي موجود آن اشاره نماييم. با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي در خصوص مدل هاي توليد فنس در اختيار شما قرار دهيم.
سوالات و سوء برداشت هاي زيادي در رابطه با انواع مختلف پوشش و مدل هاي موجود توليد فنس ها وجود دارد. اين سوالات گاهي اوقات منجر به برداشت اشتباه و سردرگمي در تشخيص و سفارش توليد فنس ها مي شود و هم چنين مي تواند به مرور زمان منجر به نتايج غير منتظره اي در رابطه با مقاومت در برابر زنگ زدگي در شرايط نامناسب شود.
هم چنين احتمال اين وجود دارد كه به دليل اين سردرگمي، فروشنده اي كه حتي قصد كمك به شما دارد ، توصيه و پيشنهادهاي اشتباه به شما ارائه كند. بنابراين اميدواريم در اين مقاله بعضي از اطلاعات اصلي در خصوص طرح هاي رايج در بازار و كاربردهاي آن را به شما ارائه دهيم. چندين مدل فنس كه در اين مقاله بيان مي شوند به ترتيب كمترين تا بيشترين قيمت و كيفيت را دارند.
۱- فنس سيمي براق با پوشش پودري
فنس سيمي براق در واقع به فنس سيمي استيل پرداخت نشده مي گويند. اين مورد به آن معنا مي باشد كه هيچ پوششي اعمال نشده است و اگر سيم در معرض شرايط جوي قرار بگيرد به راحتي زنگ مي زند. در نتيجه، نوع پايه پوشش دهي يا محافظتي كه بر روي سيم براق اعمال مي شود پوشش پودري مي باشد. هنگامي كه صحبت از پوشش پودري مي شود، ۳ نوع پوشش  اصلي در دسترس مي باشد و هر كدام از آن ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارد.
۱) پلي اتيلن يا PE رايج ترين پلاستيك موجود مي باشد. كاربرد اصلي آن در بسته بندي مانند كيسه هاي پلاستيكي ، ورق هاي پلاستيكي و محفظه هايي مانند بطري ها است.
۲) پلي اورتان يا PUR پليمري است كه حاوي واحدهاي ارگانيك متصل به هم توسط كرباميت (اورتان) مي باشد. در حالي كه اكثر پلي اورتان ها ، پليمرهايي هستند كه با گرم شدن ذوب نمي شوند ، پلي اورتان هاي ترموپلاستيك نيز موجود مي باشند.
پلي وينيل كلرايد يا PVC سومين پليمر پلاستيك مصنوعي توليد شده در جهان، پس از پلي اتيلن و پلي پروپيلن مي باشد.
در حالي كه PE و PUR تقريبا ارزان تر از PVC مي باشند، ماندگاري و دوام PVC را ندارند. در نتيجه پوشش PVC را در شرايطي توصيه مي كنيم كه به مقاومت بيشتري در برابر زنگ زدگي نياز باشد. پوشش PVC معمولا به سيم هاي گالوانيزه شده اضافه مي شود تا ماندگاري و طول عمر آن را افزايش دهد. پوشش PVC تخت تاثير محيط نمكي، اسيدي يا قليايي قرار نمي گيرد. بنابراين براي استفاده در مكان هاي زير مناسب مي باشد: شركت هاي سازنده كاغذ، تخته يا كاشي هاي سراميك، كارخانه هاي تصفيه و شيرين كن آب، استخرها يا مناطق ساحلي
اين محصول به طور گسترده براي توليد فنس و استفاده به عنوان فنس در مكان هاي ذكر شده استفاده مي شود.

همانطور كه مشاهده نموده ايد در اين مقاله فرصت شد تا تنها به يكي از مدل هاي برتر توليد فنس اشاره نماييم و آن را به طور مفصل توضيح دهيم. در مقالات بعدي با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيد بيشتري در مورد توليد فنس در اختيار شما قرار دهيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل نماييد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۴۹ توسط:sepantaseo موضوع:

مجهزترين تخت بيمار برقي در هارپاگ طب

قابل توجه است به اين موضوع اشاره كنيم كه هدف اين سايت و مجموعه، ارائه اطلاعاتي در خصوص لوازم مورد نياز و لوازم جانبي تخت بيمار برقي استاندارد وتخت بيمار برقي مجهز به ويژگي هاي خاصي است كه براي كمك به تمامي بيماران به ويژه به افراد مسن و معلول و يا همراهان و مراقبان آن ها در دسترس مي باشد. با ما همراه باشيد تا در ادامه اطلاعات مفيدي در اختيار شما قرار دهيم.

همانطور كه اشاره كرديم تخت بيمار برقي براي انواع بيمار كاربرد فراواني دارد اما اين تخت ها براي افراد مسن كه توانايي و يا حوصله انجام بلند كردن تخت و يا موارد مشابه را ندارند و يا افراد معلول كه قادر به انجام اين امور نيستند مناسب مي باشد. با توجه به دنياي مدرن امروزه استفاده از تخت هاي برقي كه داراي قابليت هاي زيادي مي باشند تا حدي توانسته براي اين دسته از افراد آرامش و راحتي را به ارمغان بياورد، براي مثال تخت بيمار برقي با قابليت تنظيم ارتفاع، تشك هاي كاهش دهنده فشار به قسمت هاي مختلف بدن بيمار، بلند كننده و بالا آورنده بالش، تخت بيمار برقي صندلي شونده، تخت بيمار برقي مجهز به پايه هاي مطالعه و قابليت تنظيم دو سر تخت مي تواند كمك شايان ذكري به افراد بكند.
بيماران و افراد مختلف هنگام استفاده از تخت مشكلات مختلفي از جمله خوابيدن و بلند شدن از تخت، چرخيدن روي تخت، نشستن بر روي تخت يا به طور كل راحت بودن روي تخت را تجربه مي كنند. راحت بودن و راحت خوابيدن بر روي تخت نه تنها براي راحتي و سلامتي خود فرد مهم و ضروري است بلكه براي بعضي افراد كه از توانايي محدودي برخوردارند به معناي تفاوت در  قادر بودن يا نبودن انجام كارهاي شخصي توسط خودشان مي باشد.
اگر در انجام هر كدام از فعاليت هاي ذكر شده دچار مشكل شده يا مي شويد، شايد بهتر است كه به پزشك يا فيزيوتراپ مربوطه مراجعه كنيد. گاهي اوقات ، ايجاد يك تغيير كوچك در نحوه انجام فعاليت هايي كه داريد يا به كارگيري تكنيك متفاوت براي انجام آن كار، ممكن است باعث شود كه بتوانيد آن فعاليت مورد نظر را بتوانيد خودتان به تنهايي و بدون استفاده از تجهيزات خاصي انجام دهيد.
در اين قسمت از مقاله به اين نكته مي پردازيم كه افراد مسن و يا معلول چگونه مي توانند از تخت بيمار برقي در خانه هاي خود استفاده كنند. اين نوع تخت بيمار برقي نسبت به تخت هاي بيمارستاني ظاهري بهتر دارند و به آن ميزان خشن و تا حدودي درماني نمي باشند.
اين نوع تخت بيمار برقي شامل تخت بيمار برقي با قابليت تنظيم، تخت بيمار برقي با قابليت تغيير به وضعيت هاي مختلف، تخت بيمار برقي صندلي شونده، تخت بيمار برقي براي افراد بزرگسال، تخت بيمار برقي با ارتفاع كم و زياد مي باشند.
حركت و چرخش اين نوع تخت ها
بخش هاي مختلف تخت بيمار برقي كه قابليت حركت دارند براي افرادي طراحي شده اند كه براي حركت يا چرخيدن با مشكل مواجه هستند و دچار معلوليت هاي مختلف مي باشند. خود بيمار مي تواند از اكثر اين تجهيزات استفاده كند، با اين حال بسيار از موارد آن نيز با كمك همراه قابل استفاده مي باشد.
بالا بردن سر يا پاها
بخش هاي مختلفي در اين نوع تخت بيمار برقي وجود دارد كه براي بيماراني كه بايد بر روي تخت دراز بكشند طراحي شده است تا بتوانند ارتفاع سر يا پاهاي خود را تنظيم كنند. بعضي از اين تجهيزات زير تشك تعبيه شده اند و ساير تجهيزات نيز بالاي تشك قرار دارند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از تخت بيمار برقي و انواع مختلف آن مي توانيد به سايت مراجعه نماييد و با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل نماييد. با ما همراه باشيد تا در مقالات آينده اطلاعات ارزنده اي در اختيار شما قرار دهيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۵:۳۳ توسط:sepantaseo موضوع:

بهترين و مناسبترين تجهيزات مهدكودكي

 

اگر مربي مهد كودك هستيد لازم است بدانيد كه اگر مي خواهيد كارتان را به شكل درستي انجام دهيد بايد تجهيزات مهد كودكي مناسبي را تهيه كنيد. براي اينكه بتوانيد به شكل موثري به  بچه هاي كوچك آموزش دهيد، در اين مقاله ليستي از تجهيزات مهد كودكي مورد نياز را برايتان فراهم كرديم. تمامي اين تجهيزات بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند. تجهيزات مهد كودكي به شما كمك مي كنند تا به راحتي كلاستان را مديريت كنيد. و در رشد كودكان قدم مثبتي را برداريد.

برخي از تجهيزات مهد كودكي 

برچسب ها 

استفاده از اين برچسب ها در كلاس بسيار مفيد است، استفاده برچسب براي بچه ها خيلي راحت است. در تجهيزات مهد كودكي برچسب ها جزو پر كاربرد ترين وسايل اند.

 

چاپ گر وايرلس 

در تجهيزات مهد كودكي داشتن يك پرينتر خوب بسيار مهم است مخصوصا اينكه به صورت وايرلس باشد. مي توان به وسيله ي آن به راحتي عكس هاي دلخواه را  چاپ كرد.

 

 

كاغذ هاي رنگي 

كي فكرش را مي كند كه كاغذ رنگي با تمام سادگي اش، بتواند جزو محبوب ترين تجهيزات مهد كودكي مربيان باشد؟ در بازار برند هاي مختلفي براي اين كاغذ ها به فروش مي رسد، ولي به شما توصيه مي كنيم كه بيشتر از كاغذ هاي باكيفيت استفاده كنيد. هرچه تجهيزات مهد كودكي با كيفيت تري را انتخاب كنيد در كارتان موفق تر خواهيد بود.

 

برش دهنده ي كاغذ 

در اين قسمت از تجهيزات مهد كودكي مي خواهيم برش دهنده ي كاغذ را به شما معرفي كنيم كه به وسيله ي آن مي توانيد كاغذ هايتان را در سايز ها و اندازه هاي دلخواه ببريد و استفاده كنيد. با استفاده از اين وسيله تمام كاغذ هايتان به يك اندازه بريده مي شوند و ديگر نگران مساوي بريده نشدن كاغذ ها نيستيد.

 

پاكت هاي آموزشي 

اين پاكت هاي پلاستيكي به كودكان آموزش مي دهد تا با خودكار هاي مخصوصي پاسخ سوالات را بدهند و بعد هم بتوانند آن پاسخ ها را پاك كنند. بنابراين اين نوع از تجهيزات مهد كودكي مي تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار بگيرد.

 

براي آشنايي بيشتر با تجهيزات مهد كودكي مي توانيد مقالات بعد را مطالعه كنيد تا اطلاعاتتان در زمينه تجهيزات مهد كودكي افزايش يابد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۴:۰۰ توسط:sepantaseo موضوع:

بهترين قاليشويي در تهران

با نزديك شدن ايام عيد و شروع شدن ايام تميز كاري شناختن بهترين قاليشويي در تهران براي هر خانواده اي در اين استان جز نياز اساسي در اين روز هاي پاياني سال مي باشد. در اين مقاله قصد داريم شما را با سيستم هاي خشك شويي قالي و فرش بهترين قاليشويي در تهران اشنا كنيم. با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي در اختيار شما قرار دهيم.
بسياري از سيستم هاي خشك شويي قالي و فرش متكي به ماشين ها و دستگاه هاي پيشرفته و تخصصي مي باشند. اين سيستم ها اكثرا از نوع سيستم رطوبت بسيار كم (VLM) مي باشند كه بر اساس تركيبات خشك به همراه محلول هاي شوينده كاربردي اند. خشك شويي قالي و فرش به دليل زمان خشك شدن بسيار سريع پس از شست و شو كه خود عاملي بسيار مهم در تحويل و نصب هاي 24 ساعته مي باشد، در بازار امروز به سرعت در حال رشد مي باشد. سيستم هاي خشك شويي قالي و فرش و شست و شوي با رطوبت بسيار كم نسبت به سيستم هاي شست و شوي رايج و سنتي سريع تر بوده و هم چنين نياز بسيار كمتري به نيروي انساني دارد و اكثر اقدامات در اين نوع قاليشويي به صورت خودكار انجام مي شود.
قابل توجه است بدانيد قسمت هاي بسيار كثيف فرش به لكه يابي دستي، اقدامات پيش از شست و شو، استفاده از مواد تميز كننده قبل از شروع شست و شو، و يا استفاده از شوينده هاي مخصوص نياز دارند. اين اقدامات معمولا با اسپري كردن و پاشيدن شوينده هاي ذكر شده بر روي فرش قبل از شروع مراحل خشك شويي اصلي اتفاق مي افتد. مواد به كار برده شده ، شوينده ها و مواد امولسيون كننده مي باشند كه پيوند تركيبات و كثيفي هاي روي تار و پود فرش را در مدت زمان كوتاهي مي شكنند. براي مثال، يكي از مواد شيميايي ممكن است لايه هاي چربي كه به كثيفي هاي روي فرش چسبيده اند و مانع از پاك شدن اين كثيفي ها با جاروبرقي مي شوند را حل كند. محلول موجود ممكن است به حلالي مانند محصولات نفتي، گليكول اتر يا مواد بوتيل اضاف شوند. ميزان زماني كه بايد اقدامات پيش از قاليشويي انجام گيرد به دليل فرچه خوردن رايج در شست و شو با رطوبت بسيار كم بايد كمتر از 15 دقيقه باشد. مزيت منحصر به فرد خشك شويي قالي نسبت به شست و شوي خيس و سنتي اين است كه تركيبات شيميايي خشك مانند شامپوهاي خشك كننده، گرد و خاك را به خود جذب نمي كنند. در حالي كه خشك شويي قالي گران تر از ساير شست و شوها مي باشد، ولي فرمول هاي به كار رفته در اين نوع شست و شو ، آسيب و فشار كمتري به فرش و قالي وارد مي كند.

با توجه به آن كه اكثر خانواده هاي ايراني به تميز بودن اهميت مي دهند و اين امر براي آنها بسيار مهم مي باشد مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر از بهترين قاليشويي در تهران و خشك شويي شركت ارائه دهنده سرويس قاليشويي مي توانيد به سايت مراجعه كنيد و يا با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل نماييد و از نحوه عملكرد بهترين قاليشويي در تهران و شرايط خشك شويي و ديگر موارد مهم و تاثرگذار در قاليشويي اطلاعات كسب كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۰:۲۵ توسط:sepantaseo موضوع:

برندستان بهترين و مناسبترين پوشاك

نحوه پوشيدن رنگ هاي پاستِلي: چطور بايد رنگ هاي پاستلي را بپوشيم؟

هرسال در فصل بهار و تابستان مي توانيد رنگ هاي پاستلي را بپوشيد. اما ما در اين مقاله مي خواهيم به شما بگوييم كه رنگ هاي پاستلي را بايد با چه رنگ هاي ديگري بپوشيد و چطور آن ها را ست كنيد، همچنين چطور رنگ هاي پاستِلي را مي توانيد با هم تركيب كنيد. آيا مي دانيد با خريد مانتو تابستاني به رنگ پاستلي چقدر در تابستان خوش تيپ و خوش استايل خواهيد شد. البته اول بايد بدانيد كه چه رنگ هايي را مي توانيد با مانتو اسپرت پاستلي ست كنيد.

دنياي رنگ هاي پاستلي بسيار متنوع و جذاب هستند. رنگ هاي پاستلي درخشش يك بعد از ظهر آفتابي را در ذهن شما تداعي مي كنند. مي توانيد با استفاده از ست لباس زن و مرد پاستلي يك بعد از ظهر خاطره انگيز را براي خود و همسرتان بسازيد. علاوه بر ست لباس زن و مرد، استفاده از رنگ هاي پاستلي براي خانم ها بسيار شيك و منحصر به فرد است به همين خاطر با انتخاب يك مانتو اسپرت پاستلي در فصل تابستان يا بهار مي توانيد اطمينان داشته باشيد كه رنگ مناسبي را براي خريد مانتو تابستاني انتخاب كرده ايد. براي اينكه لباس هاي مناسبي را با رنگ هاي پاستلي انتخاب كنيد اول بايد بدانيد كه به رنگ پوست شما چه رنگي مي آيد.

 

رنگ هاي پاستلي مناسب با رنگ پوست شما

اگر رنگ پوست شما روشن است: بهتر است حتما رنگ هاي آبي روشن را امتحان كنيد و براي اينكه بهتر به نظر برسيد حتما آرايش كنيد. مخصوصا اگر پوست روشن با ته رنگ گرمي داريد. اگر رنگ مو و چشم هاي شما نيز روشن است رنگ هاي پاستلي به شما كمك مي كنند تا خوشگل تر شويد. بنفش خيلي كم رنگ پاستلي به رنگ پوست شما خيلي مي آيد. اگر پوستي با ته رنگ سرد داريد رنگ هاي نارنجي روشن و هلويي بيشتر مناسب شما هستند.

اگر رنگ پوست شما نه روشن است نه تيره: در اين صورت مي توانيد از طيف گسترده ايي از رنگ هاي پاستلي لذت ببريد. مي توانيد با يك مانتو اسپرت طوسي روشن شروع كنيد و ست لباس زن و مرد زرد و سبز روشن پاستلي را در رنگ لباس هايتان قرار دهيد. خريد مانتو تابستاني به رنگ صورتي پاستلي را هرگز فراموش نكنيد. اين رنگ شما را بي نهايت زيبا و جذاب خواهد كرد.

اگر رنگ پوست شما سبزه است: انتخاب يك مانتو اسپرت زرد پاستلي مي تواند بهترين انتخابي باشد كه تا به حال انجام داده ايد. اين رنگ فوق العاده، خيلي به پوست شما مي آيد. همچنين اگر لباس هايي با رنگ طبيعي مي پوشيد حتما بنفش پاستلي را امتحان كنيد. كساني كه سبزه هستند و پوستشان ته رنگ گرم دارد بايد رنگ هاي خيلي روشن و براق پاستلي را انتخاب كنند. مانند كله غازي خيلي روشن.

كساني كه سبزه هستند ولي ته رنگ پوستشان سرد است( هرچند تشخيص سرد و گرم بودن پوست هاي تيره خيلي آسان نيست) بهتر از رنگ پاستلي گرم تر استفاده كنند.

در كل اگر پوستي با ته رنگ سرد داريد انتخاب يك مانتو اسپرت بنفش پاستلي شما واقعا جذاب خواهد كرد، همچنين براي زوج هايي كه مي خواهند ست لباس زن و مرد بخرند و رنگ پوست گرم تري دارند لباس هايي به رنگ زرد پاستلي به رنگ پوستشان مي آيد و آنها را جذاب تر مي كند.

 

ترفند هايي براي پوشيدن رنگ هاي پاستِلي

هر ساله ترفند هاي بسيار زيادي براي تركيب و ست كردن رنگ ها مي شونيم اما نمي دانيم كدام يك را انتخاب كنيم. استايل هاي قشنگي كه مي توانيد با استفاده از رنگ هاي پاستلي انتخاب كنيد شامل:

استفاده از يك رنگ پاستلي: رنگ هاي پاستلي چه آبي باشند چه صورتي مي توانيد فقط يكي از آنها را انتخاب كنيد. مي توانيد از سر تا نُك پايتان فقط يك رنگ از رنگ هاي پاستلي را انتخاب كنيد. مثلا اگر همه لباس هايتان آبي كم رنگ پاستلي باشد خيلي جذاب و خوش استايل خواهيد شد.

تركيب رنگ هاي پاستلي: مي توانيد رنگ هاي پاستلي را با هم تركيب كنيد. با انتخاب مانتو تابستاني صورتي پاستلي به همراه اكسسوري هايي در رنگ هاي پاستلي ديگر مي توانيد استايلي بسيار زيبا و خاص را براي خودتان بسازيد.

رنگ هاي خنثي را امتحان كنيد: تصور كنيد كه يك تيپ سرتاسر سفيد با يك كت پاستلي روشن را بپوشيد، چقدر شيك مي شويد! از اين مدل ست كردن لباس، مي توانيد براي ست لباس زن و مرد هم استفاده كنيد.

رنگ پاستلي با يك رنگ روشن: با يك پيراهن پاستلي و يك ژاكت با رنگ روشن و جيغ نظر همه را به خودتان جلب خواهيد كرد. يك ژاكت سرخابي با يك پيراهن آبي پاستلي فوق العاده مي شود.

سايه روشن در رنگ هاي پاستلي: موهاي سايه روشن و آمبره خيلي زيباست و خيلي طرفدار دارد. چرا لباس هاي اين رنگي نپوشيم؟

استفاده از لباس هاي طرح دار: با خريد مانتو تابستاني به رنگ پاستلي به همراه يك شال طرح دار استايل متفاوتي داشته باشيد.

استفاده از لباس هاي چرمي: لباس هاي چرمي با رنگ هاي خنثي به همراه لباس هاي پاستلي واقعا شما را خوش استايل خواهد كرد.

رنگ هاي پاستلي براق: وقتي به يك مهماني بسيار مهم دعوت مي شويد بهتر است از رنگ هاي پاستلي براق استفاده كنيد تا بيشتر بتوانيد تاثير گذار باشيد و در جمع بدرخشيد.

استفاده از لباس هاي لي و جينمي توانيد زير يك كت جين، يك تيشرت به رنگ پاستلي بپوشيد. تركيب اين دو باهم بسيار طرفدار دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۵:۰۵ توسط:sepantaseo موضوع:

مناسبترين قيمت اجاره ديزل ژنراتور

 

اجاره ديزل ژنراتور در ژنراتور هايي با نيروي ۲۰ كيلو وات تا ۲۰۰۰ كيلو وات براي مشتريان عزيز امكان پذير است. هم ژنراتور هاي ديزلي و هم ژنراتور هاي گازي اجاره داده مي شوند، تمامي لوازم موجود توسط سي اس اي گواهي و گارانتي شده است.

نصب لوازم مخصوص به ژنراتور انجام مي شود. طراحي ژنراتور ديزلي بسيار حرفه ايي اصورت گرفته است. ژنراتور ها داراي يدك كش مخصوص هستند.

XQ20اجاره ديزل ژنراتور مدل

اين مدل ژنراتور ديزلي حدود ۲۰ كيلو وات نيرو به صورتي آماده توليد مي كند. يدك كشي كه به دنبال ژنراتور است گارانتي شده توسط ايي پي اي تاير است كه اين نوع مدل كاملا ضد آب است.يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد اين مدل ژنراتور تنظيم ولتاژ خودكار آن است. خروجي ولتاژ قابل تعويض است و به صورت خودكار شروع به كار مي كند.

XQ30اجاره ديزل ژنراتور مدل

اين مدل ژنراتور ديزلي ۳۰ كيلو وات نيرو به صورتي آماده توليد مي كند. يدك كشي كه به دنبال ژنراتور است گارانتي شده توسط ايي پي اي تاير است. اين مدل ديزل ژنراتور هم ضد آب است و مانند ديزل ژنراتور مدل قبل خروجي ولتاژ آن قابل تعويض است و به صورت خودكار شروع به كار مي كند.

XQ1500اجاره ديزل ژنراتور مدل

ويژگي هايي نظير تعويض خروجي ولتاژ و ضد آب بودن آن مانند مدل هاي قبل است. در اين مدل ديزل ژنراتور ۱۵۰۰ كيلو وات نيرو توليد ميشود . ظرفيت اين مدل از ديزل ژنراتور ۴۷۳۰ ليتر مي باشد. ولتاژ اين مدل ديزل ژنراتور ۲۰۸ تا ۶۰۰ وات است. سيستم كنترل آن هم به صورت اتوماتيك و هم به صورت دستي است.

XQ2000اجاره ديزل ژنراتور مدل

ويژگي هايي مانند تعويض خروجي ولتاژ و ضد آب بودن آن مانند مدل هاي قبل است. در اين مدل ديزل ژنراتور ۲۰۰۰ كيلو وات نيرو توليد ميشود. . ظرفيت اين مدل از ديزل ژنراتور ۴۷۳۰ ليتر مي باشد. . ولتاژ اين مدل ديزل ژنراتور ۲۰۸ تا ۶۰۰ وات است. سيستم كنترل آن هم به صورت اتوماتيك و هم به صورت دستي است.

براي اجاره ديزل ژنراتور مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۳:۴۹ توسط:sepantaseo موضوع: