sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

توليد فنس با مناسبترين قيمت در بازار

در اين مقاله قصد داريم شما را با مدل هاي برتر توليد فنس آشنا كنيم و به تمامي مزيت هاي موجود آن اشاره نماييم. با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي در خصوص مدل هاي توليد فنس در اختيار شما قرار دهيم.
سوالات و سوء برداشت هاي زيادي در رابطه با انواع مختلف پوشش و مدل هاي موجود توليد فنس ها وجود دارد. اين سوالات گاهي اوقات منجر به برداشت اشتباه و سردرگمي در تشخيص و سفارش توليد فنس ها مي شود و هم چنين مي تواند به مرور زمان منجر به نتايج غير منتظره اي در رابطه با مقاومت در برابر زنگ زدگي در شرايط نامناسب شود.
هم چنين احتمال اين وجود دارد كه به دليل اين سردرگمي، فروشنده اي كه حتي قصد كمك به شما دارد ، توصيه و پيشنهادهاي اشتباه به شما ارائه كند. بنابراين اميدواريم در اين مقاله بعضي از اطلاعات اصلي در خصوص طرح هاي رايج در بازار و كاربردهاي آن را به شما ارائه دهيم. چندين مدل فنس كه در اين مقاله بيان مي شوند به ترتيب كمترين تا بيشترين قيمت و كيفيت را دارند.
۱- فنس سيمي براق با پوشش پودري
فنس سيمي براق در واقع به فنس سيمي استيل پرداخت نشده مي گويند. اين مورد به آن معنا مي باشد كه هيچ پوششي اعمال نشده است و اگر سيم در معرض شرايط جوي قرار بگيرد به راحتي زنگ مي زند. در نتيجه، نوع پايه پوشش دهي يا محافظتي كه بر روي سيم براق اعمال مي شود پوشش پودري مي باشد. هنگامي كه صحبت از پوشش پودري مي شود، ۳ نوع پوشش  اصلي در دسترس مي باشد و هر كدام از آن ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارد.
۱) پلي اتيلن يا PE رايج ترين پلاستيك موجود مي باشد. كاربرد اصلي آن در بسته بندي مانند كيسه هاي پلاستيكي ، ورق هاي پلاستيكي و محفظه هايي مانند بطري ها است.
۲) پلي اورتان يا PUR پليمري است كه حاوي واحدهاي ارگانيك متصل به هم توسط كرباميت (اورتان) مي باشد. در حالي كه اكثر پلي اورتان ها ، پليمرهايي هستند كه با گرم شدن ذوب نمي شوند ، پلي اورتان هاي ترموپلاستيك نيز موجود مي باشند.
پلي وينيل كلرايد يا PVC سومين پليمر پلاستيك مصنوعي توليد شده در جهان، پس از پلي اتيلن و پلي پروپيلن مي باشد.
در حالي كه PE و PUR تقريبا ارزان تر از PVC مي باشند، ماندگاري و دوام PVC را ندارند. در نتيجه پوشش PVC را در شرايطي توصيه مي كنيم كه به مقاومت بيشتري در برابر زنگ زدگي نياز باشد. پوشش PVC معمولا به سيم هاي گالوانيزه شده اضافه مي شود تا ماندگاري و طول عمر آن را افزايش دهد. پوشش PVC تخت تاثير محيط نمكي، اسيدي يا قليايي قرار نمي گيرد. بنابراين براي استفاده در مكان هاي زير مناسب مي باشد: شركت هاي سازنده كاغذ، تخته يا كاشي هاي سراميك، كارخانه هاي تصفيه و شيرين كن آب، استخرها يا مناطق ساحلي
اين محصول به طور گسترده براي توليد فنس و استفاده به عنوان فنس در مكان هاي ذكر شده استفاده مي شود.

همانطور كه مشاهده نموده ايد در اين مقاله فرصت شد تا تنها به يكي از مدل هاي برتر توليد فنس اشاره نماييم و آن را به طور مفصل توضيح دهيم. در مقالات بعدي با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيد بيشتري در مورد توليد فنس در اختيار شما قرار دهيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل نماييد

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۸:۴۹ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :