sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

چطور قير چسبيده شده كف كفش را پاك كنيم؟

 همانطور كه مي دانيد شركت ايران قير پاسارگاد به عنوان بهترين مركز فروش قير بشكه اي ارائه دهنده بهترين انواع قير و مشتقات آن به شما عزيزان است. با خريد قير از مجهزترين و بهترين مركز فروش قير مي توانيد از كيفيت محصولات اطمينان خاطر داشته باشيد.

براي تهيه قير بهتر است تا در مورد قير و حتي پاك كردن ان از سطوح مختلف اطلاعات كافي را به دست آوريد.

در مطالب قبل در مورد پاك كردن قير از كف كفش و همچنين پاك كردن آن از سطوح چوبي اطلاعاتي در اختيارتان قرار داديم، در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد پاك كردن قير از كفش اطلاعات بيشتري در اختيارتان قرار دهيم.

گفتيم كه براي پاك كردن قير از كف كفش بايد با يك مسواك قديمي و محلولي كه تهيه كرديد به همراه اسپري WD-40 كفش را برس بكشيد.

اگر محلول شوينده ايي كه تهيه كرديد قير را از كفشتان پاك نكرد بايد حتما از اسپري WD-40 استفاده كنيد و از اين اسپري به عنوان روان ساز استفاده كنيد. بر روي لكه هاي قير اسپري كنيد و اجازه دهيد تا چند دقيقه بماند، سپس دوباره با مسواك روي آن را برس بكشيد.

وقتي تمام قير از كفش پاك شد بايد دوباره با وحلولي كه تهيه كرده بوديد كفشتان را بشوييد تا اثري از قير و اسپري روي كفش باقي نماند.

آشنايي با ترفند هايي براي از بين بردن لكه هاي قير چسبيده شده به كفش

شوينده هايي براي از بين بردن قير نيز توليد مي شود كه مي توانيد از اين محصولات استفاده كنيد. اين مواد نيز هيچ آسيبي به كفش شما وارد نمي كنند.

همچنين براي چرب كردن كفش و كمك به پاك شدن سريع تر كفش مي توانيد از روغن بچه نيز استفاده كنيد.

اگر لايه هاي قير كه روي كفش ماليده خيلي ضخيم بود بهتر است تا ابتدا آن را حسابي چرب و روغن كاري كنيد تا لكه هاي قير راحت تر پاك شود.

 

يكي ديگر از روش هايي كه مي تواند قير را راحت تر از كفش پاك كند فريز كردن كفش است. اگر قير سرد شود امكان دارد راحت تر از كفش جدا شود.

با استفاده از اين ترفند ها مي توانيد هنگام كار با قير، كفش و يا ساير وسايلتان را تميز نگهداريد و اجازه ندهيد تا به آن ها آسيبي وارد شود.

براي اطلاع از قيمت قير مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد. لازم به ذكر است كه ايران قير پاسارگاد به عنوان بهترين و معتبر ترين مركز فروش قير محصولات خود از جمله انواع قير، امولاسيون وساير مشتقات قير را با قيمتي بسيار مناسب در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

همچنين ايران قير پاسارگاد به عنوان معتبرترين مركز فروش قير بشكه اي بشكه اي شناخته شده است و مي توانيد محصولات مورد نياز خود را با ارزان ترين قيمت قير از اين مجموعه تهيه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۲۵ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :