sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

بهترين قاليشويي در تهران

با نزديك شدن ايام عيد و شروع شدن ايام تميز كاري شناختن بهترين قاليشويي در تهران براي هر خانواده اي در اين استان جز نياز اساسي در اين روز هاي پاياني سال مي باشد. در اين مقاله قصد داريم شما را با سيستم هاي خشك شويي قالي و فرش بهترين قاليشويي در تهران اشنا كنيم. با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيدي در اختيار شما قرار دهيم.
بسياري از سيستم هاي خشك شويي قالي و فرش متكي به ماشين ها و دستگاه هاي پيشرفته و تخصصي مي باشند. اين سيستم ها اكثرا از نوع سيستم رطوبت بسيار كم (VLM) مي باشند كه بر اساس تركيبات خشك به همراه محلول هاي شوينده كاربردي اند. خشك شويي قالي و فرش به دليل زمان خشك شدن بسيار سريع پس از شست و شو كه خود عاملي بسيار مهم در تحويل و نصب هاي 24 ساعته مي باشد، در بازار امروز به سرعت در حال رشد مي باشد. سيستم هاي خشك شويي قالي و فرش و شست و شوي با رطوبت بسيار كم نسبت به سيستم هاي شست و شوي رايج و سنتي سريع تر بوده و هم چنين نياز بسيار كمتري به نيروي انساني دارد و اكثر اقدامات در اين نوع قاليشويي به صورت خودكار انجام مي شود.
قابل توجه است بدانيد قسمت هاي بسيار كثيف فرش به لكه يابي دستي، اقدامات پيش از شست و شو، استفاده از مواد تميز كننده قبل از شروع شست و شو، و يا استفاده از شوينده هاي مخصوص نياز دارند. اين اقدامات معمولا با اسپري كردن و پاشيدن شوينده هاي ذكر شده بر روي فرش قبل از شروع مراحل خشك شويي اصلي اتفاق مي افتد. مواد به كار برده شده ، شوينده ها و مواد امولسيون كننده مي باشند كه پيوند تركيبات و كثيفي هاي روي تار و پود فرش را در مدت زمان كوتاهي مي شكنند. براي مثال، يكي از مواد شيميايي ممكن است لايه هاي چربي كه به كثيفي هاي روي فرش چسبيده اند و مانع از پاك شدن اين كثيفي ها با جاروبرقي مي شوند را حل كند. محلول موجود ممكن است به حلالي مانند محصولات نفتي، گليكول اتر يا مواد بوتيل اضاف شوند. ميزان زماني كه بايد اقدامات پيش از قاليشويي انجام گيرد به دليل فرچه خوردن رايج در شست و شو با رطوبت بسيار كم بايد كمتر از 15 دقيقه باشد. مزيت منحصر به فرد خشك شويي قالي نسبت به شست و شوي خيس و سنتي اين است كه تركيبات شيميايي خشك مانند شامپوهاي خشك كننده، گرد و خاك را به خود جذب نمي كنند. در حالي كه خشك شويي قالي گران تر از ساير شست و شوها مي باشد، ولي فرمول هاي به كار رفته در اين نوع شست و شو ، آسيب و فشار كمتري به فرش و قالي وارد مي كند.

با توجه به آن كه اكثر خانواده هاي ايراني به تميز بودن اهميت مي دهند و اين امر براي آنها بسيار مهم مي باشد مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر از بهترين قاليشويي در تهران و خشك شويي شركت ارائه دهنده سرويس قاليشويي مي توانيد به سايت مراجعه كنيد و يا با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل نماييد و از نحوه عملكرد بهترين قاليشويي در تهران و شرايط خشك شويي و ديگر موارد مهم و تاثرگذار در قاليشويي اطلاعات كسب كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۰:۲۵ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :