sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

مجهزترين تخت بيمار برقي در هارپاگ طب

قابل توجه است به اين موضوع اشاره كنيم كه هدف اين سايت و مجموعه، ارائه اطلاعاتي در خصوص لوازم مورد نياز و لوازم جانبي تخت بيمار برقي استاندارد وتخت بيمار برقي مجهز به ويژگي هاي خاصي است كه براي كمك به تمامي بيماران به ويژه به افراد مسن و معلول و يا همراهان و مراقبان آن ها در دسترس مي باشد. با ما همراه باشيد تا در ادامه اطلاعات مفيدي در اختيار شما قرار دهيم.

همانطور كه اشاره كرديم تخت بيمار برقي براي انواع بيمار كاربرد فراواني دارد اما اين تخت ها براي افراد مسن كه توانايي و يا حوصله انجام بلند كردن تخت و يا موارد مشابه را ندارند و يا افراد معلول كه قادر به انجام اين امور نيستند مناسب مي باشد. با توجه به دنياي مدرن امروزه استفاده از تخت هاي برقي كه داراي قابليت هاي زيادي مي باشند تا حدي توانسته براي اين دسته از افراد آرامش و راحتي را به ارمغان بياورد، براي مثال تخت بيمار برقي با قابليت تنظيم ارتفاع، تشك هاي كاهش دهنده فشار به قسمت هاي مختلف بدن بيمار، بلند كننده و بالا آورنده بالش، تخت بيمار برقي صندلي شونده، تخت بيمار برقي مجهز به پايه هاي مطالعه و قابليت تنظيم دو سر تخت مي تواند كمك شايان ذكري به افراد بكند.
بيماران و افراد مختلف هنگام استفاده از تخت مشكلات مختلفي از جمله خوابيدن و بلند شدن از تخت، چرخيدن روي تخت، نشستن بر روي تخت يا به طور كل راحت بودن روي تخت را تجربه مي كنند. راحت بودن و راحت خوابيدن بر روي تخت نه تنها براي راحتي و سلامتي خود فرد مهم و ضروري است بلكه براي بعضي افراد كه از توانايي محدودي برخوردارند به معناي تفاوت در  قادر بودن يا نبودن انجام كارهاي شخصي توسط خودشان مي باشد.
اگر در انجام هر كدام از فعاليت هاي ذكر شده دچار مشكل شده يا مي شويد، شايد بهتر است كه به پزشك يا فيزيوتراپ مربوطه مراجعه كنيد. گاهي اوقات ، ايجاد يك تغيير كوچك در نحوه انجام فعاليت هايي كه داريد يا به كارگيري تكنيك متفاوت براي انجام آن كار، ممكن است باعث شود كه بتوانيد آن فعاليت مورد نظر را بتوانيد خودتان به تنهايي و بدون استفاده از تجهيزات خاصي انجام دهيد.
در اين قسمت از مقاله به اين نكته مي پردازيم كه افراد مسن و يا معلول چگونه مي توانند از تخت بيمار برقي در خانه هاي خود استفاده كنند. اين نوع تخت بيمار برقي نسبت به تخت هاي بيمارستاني ظاهري بهتر دارند و به آن ميزان خشن و تا حدودي درماني نمي باشند.
اين نوع تخت بيمار برقي شامل تخت بيمار برقي با قابليت تنظيم، تخت بيمار برقي با قابليت تغيير به وضعيت هاي مختلف، تخت بيمار برقي صندلي شونده، تخت بيمار برقي براي افراد بزرگسال، تخت بيمار برقي با ارتفاع كم و زياد مي باشند.
حركت و چرخش اين نوع تخت ها
بخش هاي مختلف تخت بيمار برقي كه قابليت حركت دارند براي افرادي طراحي شده اند كه براي حركت يا چرخيدن با مشكل مواجه هستند و دچار معلوليت هاي مختلف مي باشند. خود بيمار مي تواند از اكثر اين تجهيزات استفاده كند، با اين حال بسيار از موارد آن نيز با كمك همراه قابل استفاده مي باشد.
بالا بردن سر يا پاها
بخش هاي مختلفي در اين نوع تخت بيمار برقي وجود دارد كه براي بيماراني كه بايد بر روي تخت دراز بكشند طراحي شده است تا بتوانند ارتفاع سر يا پاهاي خود را تنظيم كنند. بعضي از اين تجهيزات زير تشك تعبيه شده اند و ساير تجهيزات نيز بالاي تشك قرار دارند.

براي كسب اطلاعات بيشتر از تخت بيمار برقي و انواع مختلف آن مي توانيد به سايت مراجعه نماييد و با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل نماييد. با ما همراه باشيد تا در مقالات آينده اطلاعات ارزنده اي در اختيار شما قرار دهيم.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۵:۳۳ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :