sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي (بخش دوم)

۱۱ آذر ۱۳۹۶ طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي

در قسمت اول اين مقاله از اهميت ويترين و سقف در طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي گفتيم و نقشي كه مي توانند براي جذب بيشتر مشتري ايفا كنند، در اين بخش ادامه اين نكات را با هم مرور مي كنيم:

 

انتخاب مواد و مصالح مناسب براي طراحي داخلي طلافروشي

جنس مواد و مصالحي كه در طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي و ويترين آن استفاده مي شود ، بسيار مهم است و هر چه اين مواد از كيفيت بالاتري برخوردار باشند ، جلوه و زيبايي مغازه طلافروشي را به شكل بهتري در معرض نمايش قرار مي دهند و قطعا مي تواند در ميزان فروش شما هم تاثيرگذار باشد. بنابراين در انتخاب جنس مواد اوليه خود هم بسيار دقت كنيد، به طور مثال استفاده از استيل و پلي گس ضد خش مي تواند روشي براي بازتاب بهتر و جلوه گري طلا و جواهرات باشد.

 

انتخاب كفپوش مناسب براي طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي

زماني مي توان گفت طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي موفقيت آميز بوده و اثر خوبي از خود به جاي گذاشته است كه به همه جنبه ها  و بخش هاي مختلف آن به طور جداگانه توجه شده باشد . مثلا اگرچه ويترين را به عنوان مهم ترين بخ مغازه طلا فروشي در نظر مي گيريم و نقشي انكار ناپذير در اين ميان دارد ، اما بايد به ساير بخش ها هم به همان اندازه توجه شود تا كار دكوراسيون ما بي نقص و دلچسب از آب دربيايد. بنابراين سقف ، كف و حتي ديوارهاي مغازه شما از اهميت برخوردارند  و شما از همه اجزاي ممكن براي جذب مشتري استفاده كرده ايد و در نهايت مشتري هم تمايل پيدا مي كند كه وقت بيشتري را در مغازه شما بگذراند و در نهايت احتمال خريد او بيشتر خواهد شد. يكي از مواردي كه بيشتر براي كفپوش طلا فروشي توصيه مي شود استفاد از لمينيت است، ترجيحا از رنگ هاي روشن هم براي آن استفاده كنيد.

در بخش سوم و پاياني هم بقيه نكات مورد لزوم براي  داشتن يك طراحي داخلي و دكوراسيون طلا فروشي خوب با هم مرور خواهيم كرد.

دكوراسيونطراحي داخليطراحي داخلي و دكوراسيونطلافروشي 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۷:۰۶ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :