sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

نكات مهم در حمل گاوصندوق

حمل گاوصندوق ها  و جابه جايي آنها به ويژه گاوصندوق هاي عظيم همواره يكي از دغدغه هاي دارندگان آن بوده است؛ طبيعي ايست كه بايد حمل و نقل بارهاي بسيار بزرگ و سنگين به افراد متخصص محول شود.
از آنجا كه گاوصندوق ها بسيار سنگين و تقريبا غير قابل حملهستند كه البته اين موضوع به دليل جلوگيري از دزدي گاوصندوق توسط سارقين ميباشد بهترين راه برايحمل گاوصندوق سپردن آن به افراد خبره و كاردان ميباشد .
حمل گاوصندوق بسيار پر خطر است و  اين امكان وجود دارد كه روي انگشت دست يا پا گير كند و يا حتي افتادن آن كه غير از آسيب زدن به پله، سنگ، ديوار و يا كف هست علاوه بر اين خطر آسيب جسمي هم دارد.
اما حمل گاوصندوق هاي عظيم كار بسيار دشواري مي باشد. حمل اين صندوق ها با جرثقيل انجام مي شود و در سطح صاف چندين نفر كه مهارت لازم براي جا به جايي را دارند به كمك هم صندوق را در محل خود مي گذارند.
اين افراد با هم هماهنگ هستند و اگر كسي از اين ميان كار خود را درست انجام ندهد خطر زيادي خودش و افراد ديگر را تهديد مي كند.
معمولا شركت هاي به نام در مجموعه خود از اين افراد خبره و كاردان استفاده مي كنند. تا خطر جابه جايي را براي مشتري هاي خود به صفر برسانند.
وزن بعضي از اين صندوق ها به چند تن هم مي رسد و جا به جايي آن ها كار هر كسي نيست.
گاوصندوق هاي آسانسوري و ويتريني طلا فروشان و صندوق هاي بزرگ موسسات بانكي و درب هاي خزانه جزء اين صندوق ها مي باشد كه حتما بايد از افراد متخصص كمك بگيرم .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۹:۲۳ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :