sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

مزاياي سيستم لوله پوش فيت

 

1- آب بندي كامل و دائمي :
نصب سيستم ساخته شده از پلي اتيلن مستلزم جوش دادن قطعات به يكديگر است. فرآيند جوش كاري پليمر ها اصولا نياز به دقت بسيار زياد دارد و محل هاي وصل نيز بايد كاملا عاري از گرد و غبار و چربي بوده و المنت حرارتي دستگاه جوش نيز مي بايد كاليبره باشد. عدم كاليبره بودن مي تواند جوش كاري را مختل ساخته و ضريب اطمينان كار را تا حد خطرناكي كاهش دهد. 

در مقايسه، سيستم لوله پوش فيت نيازي به جوش كاري ندارد لوله ها و اتصالات از طريق حلقه هاي آب بندي مخصوص كه در برابر تركيبات شيميايي مختلف بسيار پايدار مي باشند به يكديگر وصل شده و به طور كامل آب بند مي شوند و لرزش ها تكان هاي متعارف و يا نشست ساختمان هرگز آب بندي سيستم را مختل نخواهد كرد. 

2- سرعت و سهولت باور نكردني در نصب و اجرا :
وجود سوكت در تمامي اجزائ سيستم لوله پوش فيت نياز به جوشكاري، چسب و ساير عمليات مشابه را برطرف مي سازد  از طرفي تنوع بسيار زياد ابعاد و زوايا در اتصالات و هم چنين در اختيار بودن لوله هايي با يك يا دو سوكت در طول هاي مختلف انجام كار را با سرعت و سهولت باورنكردني ميسر مي سازد كه طبعا موجب صرفه جويي بسيار زياد در وقت و خزينه است.

3- عدم نياز به چسب، جوش دادن، و نظاير آن و كاسته شدن زمان و هزينه هاي اجرايي 

4- ايمن در شرايط آتش سوزي 

5- مقاومت بسيار زياد در برابر آتش سوزي ، ضربه و انواع و مواد :
مواد اوليه مورد استفاده در ساخت اجزاي متشكله سيستم لوله پوش فيت گريد خاصي از پلي پروپيلن مي باشد كه در مقايسه با پلي اتيلن داراي وزن مولكولي بالاتري بوده و در برابر آب داغ و آتش سوزي مقاوم است و سبكتر بوده و ضربه پذيري به مراتب بالاتري هم دارد . پيدايش ترك هاي ناشي از تنش هاي دراز مدت  (stress cracking) هرگز در قطعات ساخته شده از اين ماده اوليه مشاهده نشده و با توجه به ويژگيهاي شيميايي، حرارتي و مكانيكي لوله و اتصالات سيستم هاي لوله پوش فيت داراي دوام دائمي مي باشند. 

6- داراي صاف ترين سطوح داخلي، فاقد هر گونه مانع در برابر جريان :
دارا بودن سطوح داخلي كاملا صيقلي و نبود هيچگونه زائده اضافي در مسير جريان كه منجر به برطرف شدن امكان گرفتگي و انسداد مجاري و كاسته شدن از هزينه هاي نگهداري و تعميرات.

7- عدم تحميل بارهاي اضافي به ساختمان به دليل كمي وزن و نبود نياز به تقويت بخشهاي پذيرفته بار در ساختمان

8- قابليت انطباق و متصل نمودن اجرا سيستم و اتصالات ساير سيستم هاي قديمي اعم از پليمري و آلياژي :
سيستم push fit با برخوردار بودن از مزاياي منحصر به فرد داراي ضمانت دائمي بوده و تحولي اساسي را در مراحل طراحي و اجراي شبكه فاضلاب داخلي ساختمان ها پديد خواهد آورد. 

چند توصيه مهم براي اجراي سيستم فاضلاب لوله پوش فيت:
1- پاكيزگي را به عنوان يك اصل هميشه مد نظر داشته باشيد. حلقه هاي آب بندي يا همان اورينگ ها  و نيز داخل سوكت ها را به طور اصولي پاك و تميز كنيد و حلقه هاي آب بندي را مجددا در شيار سوكت قرار دهيد به نحوي كه لبه آن به سمت پايين باشد.
2- در صورت نياز به كوتاه كردن و بريدن لوله منحصرا از لوله بر استفاده كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۳۱:۱۸ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :