sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

كولر گازي بانه ومزاياي آن

كولر گازي بانه ومزاياي آن 

كولر گازي بانه برخلاف كولرهاي آبي رطوبت محيط را افزايش نمي‌دهد و در مناطق مرطوب كارايي زيادي دارند. تا ۱۰ سال پيش كولر گازي بانه تنها در شهرهاي جنوبي كشور استفاده مي‌شد اما چند سالي است كه استفاده از آنها تقريبا در همه جا رايج شده است. كولر گازي بانه هواي درون خانه را به درون مي‌كشند و خنك مي‌كنند. بنابراين احتمال ورود آلودگي از بيرون خانه به درون خانه بسيار كمتر است اما مشكل اصلي اين كولرها، مصرف بالاي انرژي است كه البته با نصب و نگهداري مناسب و با رعايت تناسب ظرفيت برودتي كولر با فضاي موردنظر مي‌توان اين مشكل را نيز به حداقل رساند. كولر گازي بانه به لحاظ شكل ظاهري و نوع كاربردشان به دو نوع اصلي تقسيم مي‌شوند: پنجره‌اي و اسپليت. برق مصرفي كولرهاي پنجره‌اي ۵/۲ برابر اسپليت است و اگرچه انواع اسپليت از انواع پنجره‌اي گران‌ترند ولي اين گراني در طول چند سال و با توجه به قبض برقي كه پرداخت مي‌كنيد، جبران خواهد شد

 

اما شايد هميشه يكي از نكاتي كه براي استفاده كنند گان از كولر در ايران مطرح بوده اين است كه ازلحاظ مصرف برق اين دو نوع كولر چه اختلافي با هم دارند زماني كه در يك بازه زماني مشخص استفاده ميشوند

 

اگر از كولرهاي آبي به طور متوسط در شبانه روز ۱۰ ساعت استفاده كنيد ميزان مصرف برق كولردر طول يك ماه ۱۲۰ كيلووات ساعت و تنها با استفاده از يك كولر گازي بانه ميزان مصرف برق كولر به ۷۵۰ كيلو وات ساعت خواهد رسيد .

 

اگر از كولرهاي آبي به جاي كولرهاي گازي بانه استفاده كنيد و ميزان مصرف برق كولر شما ( با كاركرد ۱۰ ساعت در شبانه روز ) در طول يك ماه به يك ششم كاهش خواهد يافت .

 

-اگر ميزان مصرف برق شما با رعايت الگوي مصرف ۲۰۰كيلووات ساعت در طي ماه ميباشد    تنها با جايگزيني يك كولر گازي بانه به جاي كولر آبي ( با كاركرد متوسط ۱۰ ساعت در شبانه روز) هزينه برق مصرفي شما در طول يك ماه ۷برابر خواهدشد .

فروشگاه يك بانه(http://www.1baneh.com) با ارائه انواع كولر گازي بانه در خدمت شما مشتريان گرامي ميباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۲:۴۶ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :