sepantaseo sepantaseo .

sepantaseo

قابليت هاي مختلف دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر همانطور كه از نامش پيداست جهت چاپ بنر،فلكس ، استيكر،مش و.. استفاده مي گردد.دستگاه بنر در عرض، كيفيت و امكانات متفاوتي توليد مي گردد.
عامل تعيين كننده كيفيت چاپ و قيمت يك دستگاه چاپ بنر،   در مرحله اول نوع و تعداد هد به كار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن هاي نصب شده بر روي دستگاه مي باشد. هد هاي چاپ بنر رايج در ايران ، هد هاي زار -كونيكا -اسپكترا-سيكو -اپسون بوده و خود اين هد ها به دسته بندي هاي ديگر مانند هد كونيكا 512 و هد كونيكا 1024 و.. تقسيم مي گردند.

فروش دستگاه هاي چاپ بنر و دستگاه برش ليزري ، متناسب با مشخصات و كيفيت مورد نظر مشتريان ،فروش پيش از 5000 دستگاه در 10 سال  گذشته را افتخار خود مي دانيم.
مشاوره و فروش با كيفيت ترين و متناسب ترين دستگاه چاپ بنر با شرايط نياز مشتريان عزيز موجبات رضايت مندي تمامي مشتريان را فراهم آورده و مفتخريم كه با اطمينان كامل شما را به بازديد از تمامي دستگاه هاي موجود در سراسر ايران عزيز دعوت نمائيم ، كيفيت بالاي دستگاه ها و خدمات بي بديل شركت نقطه اتكاء و آرامش مشتريان مي باشد .
 همكاري نزديك ما با انجمن چاپ ديجيتال ايران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گذشته و در آينده از ثبات و اعتماد مشتريان به اين شركت حكايت دارد . 
اميد واريم به پشتوانه شما مشتريان گرانقدر و تلاش مجدانه همكاران ما با دستگاه چاپ بنر نوين تاك ، همواره خدمتگزار صنعت چاپ ايران باشيم

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۳:۲۷ توسط:sepantaseo موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :